Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

"Έλα ψυχούλα μου"...

Ο Αλέξανδρος από την τάξη μας πρότεινε για ανάρτηση ένα πολύ ωραίο και μελωδικό τραγούδι. Πρόκειται για το "Έλα ψυχούλα μου", με τη φωνή του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα.

Τραγούδι: "Έλα ψυχούλα μου"
Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Εκτέλεση:Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Δίσκος: ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΔΥΟ ΖΩΕΣ (2001)

Οι στίχοι του τραγουδιού
Είσαι τόσο παιδί κατά βάθος,                                                           Είσαι τόσο αστείο μορτάκι
είσαι τόσο καλό κατά λάθος.                                                            σου φιλάω και το δαχτυλάκι
Είσαι τόσο αφελής                                                                                 που 'χει πάθει ζημιά
που άμα θέλεις μπορείς                                                                        τι τον θες τον καυγά,
όσα χάνουν οι ξύπνιοι να βρεις                                                       τι τον θες, αφού πιάνεις λαβράκι

Έλα ψυχούλα μου, έλα καρδούλα μου.                     Δάγκωσ' τα χείλη σου, είμαι μαντήλι σου
Ξέρω δεν είσαι ό,τι δείχνεις.                                           σβήνω τον πάγο απ' το βλέμμα
Άλλοι σε παίξανε, άλλοι σε μπλέξανε                        Έλα στραβάδι μου, πιάσου απ' το χάδι μου
κλάψε γιατί όταν κλαις μικροδείχνεις.                      κράτα εδώ μη σε πάρει το ρέμα

Μην ποζάρεις σαν μούτρο σε μένα                                                Δεν υπάρχουν νερά του Ιορδάνη
δε σε παίζω με φύλλα κρυμμένα                                                      κι όταν πιάνεις μωρό μου λιμάνι
Βρίσκω αυτή τη ρωγμή                                                                        μην την ψάχνεις πολύ
που η ζωή ηρεμεί                                                                                     όλοι οι αμαρτωλοί
το χαμένο λατρεύει κορμί                                                                   όλοι είναι απ' το ίδιο χαρμάνι.

Έλα ψυχούλα μου, έλα καρδούλα μου.                     Δάγκωσ' τα χείλη σου, είμαι μαντήλι σου
Ξέρω δεν είσαι ό,τι δείχνεις.                                           σβήνω τον πάγο απ' το βλέμμα
Άλλοι σε παίξανε, άλλοι σε μπλέξανε                        Έλα στραβάδι μου, πιάσου απ' το χάδι μου
κλάψε γιατί όταν κλαις μικροδείχνεις.                      κράτα εδώ μη σε πάρει το ρέμα

πηγή βίντεο:
You Tube