Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Διακοπές στο Loreto της Ιταλίας...

Η Αλεσσάντρα από την τάξη μας πήγε στην Ιταλία και μας περιγράφει τις εντυπώσεις της:

"Τα Χριστούγεννα πήγα διακοπές στην Ιταλία με τους γονείς μου. Μία από τις ημέρες του ταξιδιού πήγαμε στο Loreto, ένα χωριό 2,5 ώρες ανατολικά της Ρώμης. Εκεί υπήρχε μια μεγάλη πλατεία, γύρω γύρω ένα παλάτι και στο κέντρο μια τεράστια εκκλησία. Μπροστά της υπήρχε το άγαλμα ενός ανθρώπου που έμοιαζε με βασιλιά.

Πριν μπούμε στην εκκλησία, διαβάσαμε ότι εκεί είχαν μεταφέρει οι Σταυροφόροι το σπίτι που γεννήθηκε η Παναγία. Όταν μπήκα στην εκκλησία θαμπώθηκα από την ομορφιά της. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι τοιχογραφίες, που οι περισσότερες ήταν ανάγλυφες. Ακόμα υπήρχε χώρος που προσεύχονταν οι άνθρωποι στην Παναγία.

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που για να ανάψεις ένα κεράκι έπρεπε να ανάψεις πρώτα ένα ξυλάκι με το οποίο μετά προσπαθούσες να ανάψεις το κεράκι. Τότε μου είπε ο μπαμπάς μου πως σε εκείνο το μέρος πρώτα πίστευαν στην Παναγία (εξαιτίας αυτού που είχε γίνει  με τη μεταφορά του σπιτιού της) κι έπειτα στο Χριστό.

Νομίζω ότι ήταν η πιο όμορφη εκκλησία που έχω δει."
Αναρτήθηκε από:  Αλεσσάντρα