Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

"Βρέχει στη φτωχογειτονιά"...

Βροχερό Σαββατοκύριακο στην Κέρκυρα και η διάθεση είναι ανάλογη! Τι καλύτερο, λοιπόν, από ένα αντίστοιχο τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη!

Το τραγούδι είναι κάπως "καταθλιπτικό". Όταν όμως το ακούς από νέα παιδιά, όλα αλλάζουν και η κατάθλιψη δίνει τη θέση της στην ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ! Όταν σε μια χώρα υπάρχουν νέοι άνθρωποι που τραγουδούν και νιώθουν μέσα τους τέτοια μεγάλα τραγούδια, κανείς δεν έχει να φοβάται για τίποτα!

Τραγούδι: "Βρέχει στη φτωχογειτονιά"
Στίχοι (ποίηση): Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη Εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Δίσκος: ΠΟΛΙΤΕΙΑ (1976)
Εκτέλεση εδώ: ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ (από την εκπομπή της ΝΕΤ "Στην υγειά μας")

Οι στίχοι του τραγουδιού
Μικρά κι ανήλιαγα στενά                                                                      Οι συμφορές αμέτρητες
και σπίτια χαμηλά μου                                                                           δεν έχει ο κόσμος άλλες
βρέχει στη φτωχογειτονιά                                                                      φεύγουν οι μέρες μου βαριά
βρέχει και στην καρδιά μου.                                                                  σαν της βροχής τις στάλες.

Αχ, ψεύτη κι άδικε ντουνιά
άναψες τον καημό μου
είσαι μικρός και δε χωράς
στον αναστεναγμό μου.