Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

"Το καλοκαίρι μου"...

Αυτό ήταν! Τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν! Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Τι ακολουθεί;

Μα φυσικά διακοπές! Το Καλοκαίρι είναι φτιαγμένο ειδικά για τα παιδιά! Είναι γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι, παραλία και ανεμελιά! Τι πιο όμορφο! Ας υποδεχτούμε τις διακοπές με ένα άκρως δροσερό τραγούδι του Μιχάλη Χατζηγιάννη...

Τραγούδι: "Το καλοκαίρι μου"
Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Πρώτη Εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Δίσκος: ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ (2010)

Οι στίχοι του τραγουδιού
Ναι, πες μου σε όλα ναι,
όμορφα μάτια μπλε,
και θα 'ναι η βραδιά κομπλέ

Μη, μην το σκεφτείς στιγμή                                                                      Κι αν είσαι θάλασσα
τέλος οι δισταγμοί                                                                                   εγώ σ' αγκάλιασα
πάμε στην κορυφή....                                                                              Κι αν είσαι άνεμος
                                                                                                              εγώ σε κράτησα
                                                                                                              Κι άμα το αύριο
Τι, πρέπει να κάνω τι,                                                                             είναι στο χέρι μου 
μια κίνηση απλή                                                                                      θα 'σαι για πάντοτε 
κάνει το έργο να παιχτεί                                                                          το καλοκαίρι μου...

Πώς, θες να στο πω αλλιώς 
πάμε ολοταχώς 
μέχρι να δούμε φως


                                                           Δώσε μου ένα φιλί
                                                           ό,τι θυμάμαι
                                                           να το ξεχάσω
                                                           Και τ' όνομά μου μαζί
                                                           και την παλιά μου ζωή