Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

"Μες στο Μουσείο"...

Η Αλεσσάντρα από την τάξη μας πρότεινε για ανάρτηση ένα πολύ όμορφο παιδικό τραγούδι. Πρόκειται για το "Μες στο Μουσείο" της Μαριανίνας Κριεζή. Στο βιντεάκι που ακολουθεί, το τραγούδι συνοδεύεται με σκηνές από την ταινία "Μια νύχτα στο Μουσείο" και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Έχει ενδιαφέρον, όμως, να διαβάσουμε και την άποψη της Αλεσσάντρας για το συγκεκριμένο τραγούδι:

Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια της "Λιλιπούπολης" είναι το "Μες στο Μουσείο". Από πολύ μικρή το άκουγα και μου άρεσε πολύ. Μου άρεσαν οι στίχοι του και γενικά ο τρόπος που το τραγουδούσαν. Είναι ένα τραγούδι που αρέσει στα περισσότερα παιδιά, που τους αρέσει η παιδική μουσική, καθώς είναι ένα τραγούδι παλιό όπως και η Λιλιπούπολη.

Τώρα πια τα παιδιά δεν ακούν τη Λιλιπούπολη τόσο συχνά και έχουν αρχίσει να ακούν τα νέα τραγούδια και να μην ακούν τα παλιά. Έτσι, τα παλιά τραγούδια που έχουν μεγαλύτερη αξία, ξεχνιούνται δυστυχώς.

Τραγούδι: "Μες στο Μουσείο"
Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Πρώτη εκτέλεση: Σπύρος Σακκάς
Δίσκος: ΕΔΩ ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ (1980)
 
Οι στίχοι του τραγουδιού
Μες στο μουσείο, μες στο μουσείο                                          Αχ το μουσείο, αχ το μουσείο
μια μέρα μπήκα με φόρα κι εγώ.                                           φεγγοβολάει σαν άστρο χρυσό.
Μη με τραβάτε, μη μου κολλάτε                                             Δε θέλω μπάλα ούτε τραμπάλα,
απ' το μουσείο δε θέλω να βγω.                                            δε θέλω ούτε να παίξω κουτσό.

Τρέχω τρέχω μες στα δωμάτια                                              Θέλω, θέλω, θέλω μουσείο
μ' όλου του κόσμου τους θησαυρούς                                       θέλω να βλέπω τους θησαυρούς
που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.                                    που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.

Μη με τραβάτε, μη μου κολλάτε
απ' το μουσείο δε θέλω να βγω,
μες στο μουσείο, μες στο μουσείο
θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ.

Αναρτήθηκε από:  Αλεσσάντρα