Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Ταξιδεύουμε σε ελληνικά νησιά με ..."παράξενα" ονόματα (μέρος β')

"Κουφή" κρουαζιέρα με τον παππού!

Ο Μιχάλης και ο παππούς του κέρδισαν μια κρουαζιέρα και θα ταξιδέψουν σε όλα τα νησιά της Ελλάδας. Στο κρουαζιερόπλοιο ο Μιχάλης ρωτάει τον παππού:
- Παππού, θα ταξιδέψουμε σε όλα τα νησιά. Θα πάμε και στη Μήλο. Έχεις πάει;
- Δεν θέλω μήλο. Έχω φάει.
- Α, καλά, παππού! Πάλι τελείωσαν οι μπαταρίες από το ακουστικό σου! Είσαι κουφός.
- Με ρωτάς για τα Κουφονήσια τώρα, ε; Δεν ξέρω και πολλά γι' αυτά...
- Εντάξει! Μήπως ξέρεις για τα Ψαρά, τότε;
- Τι; Θα φάμε ψάρια;
- Όχι, βρε παππού! Καλά, άφησέ το! Θα μου πεις τουλάχιστον πώς είναι οι Σπέτσες;
- Πέτσες; Δε θα φάω. Έχω χοληστερίνη...
- Δεν θα συνεννοηθούμε μου φαίνεται! Για το Πιπέρι, θα μου πεις;
- Καλά, θα βάλεις και πιπέρι; Όλο στο φαΐ έχεις το νου σου σήμερα. Ήρθες με όρεξη, ε; Πρωινό δεν έφαγες;
- Καλά! Ό,τι πεις, παππού! Καλό ταξίδι...!!!
 Αναρτήθηκε από:  Κέιση